Argan Oil Body Butter - Masło do Ciała z Olejem Arganowym

Argan Oil Body Butter Masło do ciała z Olejem Arganowym ♥

Dzisiaj przedstawiam Wam masło do ciała,który wygrałam w swopie na DressCloud:) Zapraszam serdecznie tutaj przedstawiony cały zestaw :) http://dresscloud.pl/orchidea&show_post&img=0589d8d2369e628d55999855f7a2b2ca.jpg
Masło znajduję się w plastikowym słoiczku zakręcanym.Jest on zabezpieczony folią.Posiada brązowo zieloną szatę graficzną.Masło jest zalecane dla osób o suchej skórze,więc idealnej dla mnie;) Jeżeli chodzi o skład jest okej ale nic więcej. olejek arganowy, masło shea oraz witaminę E,wszystkie te składniki powodują dosyć duże nawilżenie skóry,a także odżywienie.Dzięki składnikom dosyć dobrze zmiękczają skórę i pozostawiają ją jedwabistą.Pojemność to około 250 ml.

A co z konsystencją?

Po wykorzystaniu 2/3 pudełeczka mogę wypowiedzieć się co do konsystencji i działania:)
Zacznę od aplikowania..Nakłada się go na osuszoną skórę przez co aplikacja jest dosyć prosta.Nie pozostawia na skórze strasznie tłustej powłoki więc śmiało możemy wskoczyć w swoją ulubioną piżamkę;) Wygląd; gęsta,biała konsystencja , bardzo przypomina jakaśkolwiek maskę do włosów.
Zapach; NIEZIEMSKI,ale każdy ma swoje gusta w tym momencie trudno określić mi zapach,ale mam wrażenie jakbym smarowała się kremem za 200 zł.Jest baardzo mocno naperfumowany.Jeżeli chodzi o wydajność według mnie 250 ml starcza na około 1-2 miesiące stosowania rano i wieczorkiem -osobiście smarowałam nim nogi i brzuch.
Dodam jeszcze zdjęcie składu :
Cena to około 9,99 za 250ml.
Masło można spotkać pod następującymi linkami:

http://www.ekobieca.pl/product-pol-13134-Argan-Oil-Body-Butter-Maslo-do-ciala-250-ml.html
http://epiekna24.pl/cialo-/607-argan-oil-body-butter-maslo-do-ciala-z-olejem-arganowym.html



A wy jak nawilżacie swoją skórę masło/balsam a może olejek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Orchidea , Blogger