Yves Rocher o zapachu zielonej cytryny z Meksyku

Sieeeemaneczko! 

Dziś przedstawiam Wam 
Żel po prysznic Yves Rocher o zapachu zielonej cytryny z Meksyku
wygrałam go w moim pierwszym jak i drugim swopie na DressCloud ;)
Jeżeli chodzi o pudełeczko jest plastikowe,więc nie musimy się martwić że wypadnie nam z rąk.
Idealnie dopasowuje się do ręki można zauważyć ten kształt.Wieczko jest mocne ,dlatego na pewno nie odkręci nam się w czasie prysznica.
opakowanie to 200 ml,według mnie jest to troszkę mało ale żel jest na tyle gęsty co postaram się pokazać na drugim zdjęciu że spokojnie wystarcza na 2 miesiące przy codziennym stosowaniu,oczywiście ja stosuje gąbkę do mycia,więc starcza mi na więcej.Posiada w swoim składzie olejki eteryczne ,które posiadają właściwości orzeźwiające zapach jest cytrusowy więc na pewno nie przytłaczający ,dlatego jest to ogromny plus dla osób które uwielbiają świeże zapachy! Co najważniejsze jest BEZ PARABENTÓW  . Co świadczy o tym? gliceryna roślinna zawarta w żelu.Kosmetyk posiada neutralny czynnik PH:) Testowany pod kontrolą  dermatologiczną.Dość
dobrze nawilża skórę.
Jedynym minusem jest to ,że nie pozostawia zapachu na skórze po kąpieli.Nie spotkałam się  z kosmetykiem który pozostawia piękny zapach po prysznicu,może spotkałyście taki żel?:)

 Cena to 8,90 w tym momencie w katalogu można go spotkać za 7,90 zł;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Orchidea , Blogger