Idealny krem ?Krem do rąk i paznokci formuła norweska marki Neutrogena

Krem do rąk i paznokci formuła norweska marki Neutrogena 



Cena około 12 zł na promocji w Rossmanie .Zakupiony jakiś tydzień temu:) 
Testowanie zaczełam tydzień temu wiedziałam że nadciągają chłodne dni i będzie to idealny okres w którym nie będę jeszcze chodzić w rękawiczkach .
Krem sprawdzał się idealnie zero popękanych dłoni żadnych skórek.
Jak każda kobieta wie mamy stasznie delikatne dłonie dlatego jesteśmy narażone na przymrozki;p Idealnym dniem na testowanie był 12 października gdzie nad polskę nadciągnął śnieg.
Przez cały dzień byłam w ruchu uczelnia,dom i tak dwa razy z zimnego na chłodne .
Krem spisał się rewelacyjnie teraz pisząć wam recenzje nie mam w ogóle wysuszonych dłoni i jestem w szoku.
Jeżeli chodzi o konsystencje jest gęsta,lepka przez co bardzo dobrze się wchłania.
Nie jest oleista wystarczy tylko odrobina kremu w kształcie ziarna fasolki i krem wystarczy na jedną aplikację.
Tubka jest plastikowa ,nie jest ona odkręca tylko na taki pstryczek (nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć )
Producent stwierdza że przyśpiesza wzrost paznokci na razie nic takiego nie zauważyłam jak zobaczę jakieś efekty dam znać ,aczkolwiek będzie to dodatkowym atutem kremu. 
Wzrost paznokci powodowany jest dzięki Pro=-witaminie B5 zawartej w kremie. 
Mogę natomiast powiedzieć coś o skórkach .
Ze względu na to że używam odżywki Eveline moje skórki są przesuszone ale po tygodniu używania zauważyłam że są one wygładzone i delikatne zanikły!
 Nie wiedziałam nawet o tym że krem ma takie właściwoości a jednak!
 Jeżeli chodzi o skład wieelki plus ,ale nie znam się na tym zbyt dobrze może wy coś wiecie o składzie co byłoby szkodliwe?


OCENA 10/10!

2 komentarze:

  1. Witaj, jak najbardziej zgodzę się z twoją recenzja bo sama używam:). Przy okazji miło mi, że dołączyłaś do mojej zabawy:). Co prawda nie widzę u Ciebie nigdzie baneru:), proszę o zamieszczenie.

    Pozdrawiam,
    Asikowy Kącik:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam już baner tylko nie tutaj:), zatem jest wszystko ok:).

      Usuń

Copyright © 2014 Orchidea , Blogger