Volume Million Lashes Mascara L'oreal

Volume Million Lashes Mascara L'oreal




Tusz do rzęs w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia ! 
Tusz posiada bardzo eleganckie złote opakowanie z napisem na środku.Jest poręczny i mały,więc idealnie zmieści się do kosmetyczki.
Kosmetyk posiada bardzo wygodną szczoteczke. Jest ona sylikowana z gęsto rozłożonymi końcami.Szczoteczka zmniejsza się ku dole ,posiada on standardowy kształt.Najważniejsze,według mnie jest to że opakowanie ''zbiera'' nadmiar tuszu i gdy wyciągamy szczoteczkę nie musimy zmagać się z nadmiarem tuszu na końcach.
Po jednym nałożeniu tusz mocno wydłuża moje rzęsy delikatnie pogrubia, a także przyciemnia włoski są one bardzo dobrze rozczesane.Nie skleja rzęs i nie powoduję że tusz się osypuję nawet po całym dniu noszenia. Posiada klasyczny zapach nie jest on perfumowany,więc nie powinien uczulać.Jeżeli chodzi o demakijaż bardzo łatwo się zmywa co ułatwia w nocnym zmywaniu całego makijażu.Cena to 60,99  lub 45,99 w zależności od lokalizacji Rossmana według mnie jest to sporo ,aczkolwiek można go kupić na promocji -49% i wtedy tusz kosztuję na prawdę niewiele a robi cuda z naszymi rzęsami

4 komentarze:

  1. Strasznie polowałam na ten tusz, a kiedy już go dostałam w swoje ręce trochę się nim zawiodłam, bo nie uzyskałam takiego efektu jaki chciałam, ale przyznam - nie uczula i to jego plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na początku myślałam,że się popłaczę bo sklejał rzęsy był wodnisty ale już za 3-4 razem gdy użyłam zakochałam się w nim

      Usuń
  2. Słyszałam że jest bardzo fajny ale ja jeszcze się nie skusiłam :)
    Wszystko o Aliexpress, recenzje, realne zdjecia - zapraszam ----> www.aliexpress-all.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak by sie sprawdzil u mnie :)
    Super blog kochana!:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Orchidea , Blogger