#AmbasadorWilkinson maszynka Xtreme3 Ultimate Plus TESTOWANIE!

Maszynka Xtreme3 Ultimate Plus 

Jest mi niezmiernie miło, że zostałam ambasadorką marki Wilkinson. Wszyscy moi znajomi zostali już obdarowani prezentami i zaczynają testować. Jako że jestem kobietą sama chciałam ją przetestować ,ponieważ maszynka strasznie mi się spodobała pod względem wyglądu. Ale zaczniemy od początku wielkie gratulacje dla firmy InPost pierwszy raz miałam styczność z tą firmą kurierską i jestem bardzo zadowolona. Nie otrzymałam 200 telefonów od nich wystarczył e-mail i sms dzień wcześniej. 
Kurier przyjechał punktualnie w dodatku paczka była szczelnie zapakowana. Gdy otworzyłam paczkę znajdowało się w niej :
  •      20 ulotek
  •    10 maszynek dla znajomyc
  •      8 maszynek dla mnie



Wszystko było szczelnie zapakowane w karton.
Na pierwszy rzut oka zauważyłam że maszynka Xtreme3 Ultimate Plus jest rewelacyjnie zabezpieczona-pierwszy raz zobaczyłam coś takiego:
Zawsze zabezpieczenie od maszynki gubi się po pierwszym razie od użycia a w tym przypadku było inaczej ma ona ząbki które przytrzymują ostrze i zabezpieczenie nie zsuwa się .

Maszynka jest gumowa ma przepiękną granatową szatę graficznąW zestawie znajdziemy ulotki a w nich kilka informacji:



Maszynka posiada elastyczne ostrza na ruchomej główce.
Dokładnie maszynka posiada trzy ostrza, które idealnie usuwają włoski. 
NAJWAŻNIEJSZE nie podrażniają skóry idealnie dopasowują się do ciała więc nie mamy się co obawiać o zaciętą skórę.
Na zdjęciu widoczna jest główka ,która w rzeczywistości jest ruchoma. 

Dzięki temu przechodzimy do kolejnej cechy posiada 50% szerszy pasek nawilżający .
Pasek jest w kolorze zielonym nie schodzi on po depilacji, a w kilku maszynkach niestety zdarzyło mi się to. Dzięki nawilżeniu paska skóra nie zostaje podrażniona ,ale o tym pisałam już wcześniej .
Kolejną informacją jest ergonomiczny kształt rączki. 
Maszynka idealnie dopasowuję się do dłoni ,według mnie jest ona cięższa, dlatego nie wypada ona nam z dłoni. 
Moja ocena maszynki to 10/10 według opinii kobiety i 10/10 według opinii mojego faceta nic więcej tylko kupować i cieszyć się z gładkiego ,nie podrażnionego ciała! #AmbasadorWilkinson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Orchidea , Blogger