Olejek rycynowy i #AmbasadorWilkinson

Olejek rycynowy i #AmbasadorWilkinson

Na początku jest mi niezmiernie miło że firma rekomenduj.to wybrała mnie,a w zasadzie mojego faceta do przetestowania maszynki do golenia wilkinson  Xtreme3 Ultimate Plus #AmbasadorWilkinson na pewno przebieg testowania opublikuję na blogu:)


A teraz zaczynamy chciałabym zrecenzować olejek rycynowy. Olejek ten ma szeroki zakres zastosowania postaram się napisać kilka faktów dotyczących olejku ,które sama osobiście zauważyłam:
  • przyśpiesza porost włosów 
  • lekko przyciemnia włoski
  • wzmacnia rzęsy,brwi ,włosy
  • dość dobrze nabłyszcza.
  • powstają nowe włoski


Pod względem cenowym kosztuję on jedyne 3 zł za około 30g ,oczywiście cena ta waha się w zależności od apteki.Staram się kupować olejek tylko w Aptekach ze względu na to że w sklepach ze zdrową żywnością nie wiadomo ile może leżeć dany preparat
Olejek rycynowy stosuję CODZIENNIE.
Ważna jest systematyczność w stosowaniu jakichkolwiek olejków.Pierwsze efekty widoczne są już po około miesiącu stosowania.
Jeżeli chodzi o wydajność stosując go codziennie została mi połowa buteleczki
.Dużo osób słyszałam że stosuje go na rzęsy,aczkolwiek dla mnie jest on zbyt gęsty i kleisty w nocy jak się budzę moje rzesy są bardzo sklejone.
Nie mam problemu z rzęsami są gęste i grube,dlatego nie stosuję go na nie. 
Brwi to jednak moja zmora teraz,gdy zaczęłam chodzić do kosmetyczki była w szoku że w ciągu miesiąca udało mi się aż tak ''zapuścić'' brwi.
Była to oczywiście zasługa olejku rycynowego!
Dużym plusem olejku jest nie tylko to że świetnie nawilża i odżywia brwi ,ale także powstają nowe włoski! na początku są one oczywiście słabe ale po jakimś czasie są identyczne jak te ''stare'' .
Olejek rycynowy możemy stosować  codziennie najlepiej w godzinach wieczornych a nawet gdy idziemy już spać ze względu na to że olejek jest gęsty i oleisty i może pobrudzić nam ubrania.
Nakładamy go na oczyszczoną skórę.

W wy na co używacie olejku rycynowego? Włosy,paznokcie a może brwi?


2 komentarze:

  1. Też miałam z nim do czynienia tylko pytanie nie masz problemu potem ze z myciem go i czy włosy nie zaczynają się po nim za bardzo przetłuszczać?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie mogłam się przemóc do tego olejku rycynowego chociaż próbowałam i na włosy i na rzęsy, ale wszystko było tak tłuste, że musiałam to zmywać od razu ;/ ale fajnie, że Tobie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Orchidea , Blogger