Serum intensywnie wyszczuplające 3D oraz ujędrniające Eveline

Serum intensywnie wyszczuplające 3D oraz ujędrniające marki Eveline 


Koszt to około 16 zł za 200 ml,aczkolwiek często widzę ten  kosmetyk w promocjach rossmanowskich.
Jeżeli chodzi o działanie w sumie nie potrafię się określić ze względu na to że,aby pozbyć się cellulitu potrzebny jest cały szereg innych czynników takich jak ćwiczenia,odżywianie itd.
To ma jedynie wspomagać ;p 

Producent stwierdza
: ''Już po 2 tygodniach stosowania:
- redukcja cellulitu o 60%,
- zmniejszenie obwodu ud do 3 cm,- skóra aksamitnie gładka, elastyczna i jędrna.''

Z tego wszystkiego zauważyłam zwiększoną jędrność skóry,niestety redukcja o 60% cellulitu lub zmniejszenie obwodu ud o 3 cm nie zadziałały u mnie.
Jeżeli chodzi o zapach jest on orzeźwiający,nałożone serum na skórę powoduję że lekko piecze i daje taki chłód,więc idealnie nadaję się na lato. Dzięki temu że piecze mam wrażenie że jednak w jakiś sposób działa na moją skórę.Jeżeli chodzi o konsystencje nie jest ona gęsta ,ale także nie jest oleista się,posiada biały kolor .



Nie pozostawia tłustej poświaty na ciele.Od razu się wchłania,może być to wina tego ,że mam suchą skórę.
 Tubeczka jest plastikowa ,jest ona na pstryczek widoczny na zdjęciu.jeżeli chodzi o skład
 ''Skład: Skład: Purfied Water, Glycerin, Centella Asiatica, Laminaria Hyperborea, Cetyl Alcohol, Ginkgo Biloba, Caffeine, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate SE, Glycine Soja Oil, Dimethicone, Sodium Polyacrylate, Sodium Salicylate, Lecithin, Silica, Maris sal, Hedera Helix, Lecithin, Carnitine, Ubiquinone, Hydrolysed Collagen, Hydrolysed Elastin, DMDM Hydantoin, Menthol, Isopropyl Alcohol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Fragrance.''
nie jest on rewelacyjny,więc na pewno nie skuszę się go kupić po raz kolejny.

\
Moja osobista ocena 5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Orchidea , Blogger