Wymiana kryształków na nagrody

DRESSCLOUD 

Dziś zrecenzuję dla Was stronę o nazwie DressCloud.Jestem tam już doświadczoną użytkowniczką,ponieważ konto mam już od 2 lat( nawet nie wiem,kiedy ten czas tak szybko minął). 
Strona wygląda następująco: 

Na czym to polega? 

Każdego dnia mamy możliwość dodania  chmurek czyli zdjęć,które możemy w prosty sposób zrecenzować.Dodając zdjęcie musimy je umieścić w odpowiedniej kategorii ''Mój mężczyzna'',''Ubrania'',''Stylizacje'' itd. Do kategorii Inspiracje możemy wrzucić zdjęcie tylko raz na 3 dni.

Przy każdym zdjęciu mamy przycisk dodania zdjęcia do ulubionych lub przyciśniecia lubię to czyli tzw. kryształka. W społeczności clouders za ładne zdjęcia dostajemy bonusy-jeżeli zdjęcie będzie ładnie wykonane a opis będzie składał się  z 5-6 zdań dostajemy +25 kryształków gratis! Dodatkowo dostajemy jednorazowe odznaki :

Zaufana,DressCloud na codzień,szampan z DressCloud itd. Według mnie jest to rewelacyjny pomysł ze względu na to że jesteśmy doceniane na każdym kroku i na żadnym do tej pory spotkanym portalu nie ma czegoś takiego:)

Wymiana Kryształków na Swopy

Pokazuję Wam przykładowy Swop,który każda z Was ma możliwość wygrania :)
Swopy pokazują się co dwa dni,więc mamy bardzo duży wybór wybrania swojego idealnego.
Gdy jesteśmy zdecydowane,że to nasz wymarzony Swop możemy go zalicytować.W tym momencie posiadam 16581 kryształków,mogę je w łatwy sposób zalicytować klikając ''LICYTUJ SWOPA'' 
Czekamy aż nasz Swop się zakończy i patrzymy czy wygrałyśmy



Moje nagrody w swop-swopie:

Na chwilę obecną mam trzy  wygrane Swopy.



oraz 



Mój pierwszy wygrany Swop 



DressCloud i gry

Grając w gry możemy dodatkowo otrzymać kryształki.Mamy możliwość uczestnictwa w 3 grach 
Koło fortuny
Raz dziennie możesz zakręcić Kołem Fortuny i zdobyć aż do 100 kryształków. Jeśli posiadasz abonament Premium masz szansę wygrać 400 kryształków jednym ruchem!




Zgadnij i Zgarnij
Zgarniaj codziennie dodatkowe kryształki. Odkryj najwyższe karty i otrzymaj aż do 55 kryształków. Użytkowniczki, które posiadają abonament Premium mają szansę zgarnąć aż 135 kryształków!



Wyżej czy Niżej
Sprawdź swoje szczęście lub zaufaj swoim umiejętnościom w wyliczeniu prawdopodobieństwa i graj codziennie o 200 kryształków! Jeżeli posiadasz Abonament Premium masz szansę wygrać nawet 1000 kryształków!




Zdecydowana? Zarejestruj się DressCloud 

Mam dla Ciebie niespodziankę! Podaję kod dzięki któremu dostaniesz na początek aż 1000 kryształków .
Twój kod  to: DCPROM11




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Orchidea , Blogger