Już koniec lata...

Lakier hybrydowy Semilac 022 MINT
Koniec lata,więc postanowiłam przedstawić Wam lakier ,który zakupiłam na początku lata.Towarzyszył mi on przez całe dwa tygodnie spędzone nad Polskim morzem w Ustroniu Morskim.Dodając to zdjęcie z lakierem hybrydowym,aż mi się przykro robi,że nie mogę tam być..
Ale zacznijmy w końcu recenzje.
Lakier trzeba nakładać dwa razy ze względu na to,że kolor będzie bardziej efektywniejszy i intensywniejszy.Hybryda jest oczywiście w kolorze miętowym jak sama nazwa mówi MINT. Lakier idealnie się aplikuję tzw.nie pozostawia smug,nie robią się na nim grudki od powietrza,nie rozlewa się po bokach.Cena lakieru to około 29 zł,a pojemność to 7ml. Na początku wydawało mi się to mało,ale gdy nazbierała mi się kolekcja Semilac boję się że mi życia zabraknie aż je wszystkie zużyje.Lakier utrzymuję się na paznokciu w moim przypadku około półtora tygodnia,ale zależy to oczywiście od płytki. 















Ocena: 5/5! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Orchidea , Blogger