Przejdź do głównej zawartości

Ujędrniający balsam z koenzymem Q10 Palmers

Kosmetyk do którego wracam co miesiąc i chyba nigdy mi się nie znudzi.W mojej toaletce jest ich niestety niewiele,a chciałabym spotykać na swojej drodze życiowej kosmetyki ,które są tak rewelacyjne jak ujędrniający balsam z koenzymem Q10 Palmers łączy on w sobie cene,skuteczność i zapach. Recenzję rozpocznę od pochwalenia producenta,że wszystko co napisane na etykiecie się zgadza. Balsam rewelacyjnie nawilża skórę,zawsze używam go po kąpieli,ponieważ  chcę aby moja skóra była nawilżona i balsam dobrze się wchłonął,gdy pójdę do łóżeczka. Kolejnym moim argumentem,aby smarować się nim w nocy jest to,że dobrze się wchłania,ale nie rewelacyjnie,ponieważ ma gęstą konsystencję i pozostają smugi,aczkolwiek nie przeszkadza to w użytkowaniu.Bardzo dobrze natłuszcza skórę,więc będzie idealnie się  nadawał,gdy wrócimy z wakacji a nasza skóra,będzie potrzebować 100% nawilżenia.
Masło kakaowe zawarte w balsamie jest tak intensywne,że nie musimy używać jakichkolwiek perfum.Zapach jest obłędny.

Opakowanie: 
Balsam znajduję się w plastikowej buteleczce o pojemności 315 ml. Posiada pompeczkę,która pozwala nam dozować balsam,który nie wylewa nam się tonami na dłonie.Buteleczka jest masywna,więc  nie wygina się na wszystkie możliwe strony.Można ją zabrać w podróż,ponieważ jest ona poręczna,ale niestety jest możliwość pobrudzenia sobie ubrań ze względu na to że pompki w żaden sposób nie można zablokować,aby balsam się nie wylał.



Składniki aktywne  
masło kakaowe, masło shea, witamina E, kolagen, elastyna, koenzym Q10, ekstrakt z żeń-szenia, ekstrakt z chińskiej herbaty, ekstrakt z rumianku.

Cena: 20 zł/315ml
Ocena: 5+/ 5 !



Popularne posty z tego bloga

Orientana Bio serum do twarzy witamina C & Morwa

💗Serum do twarzy marki Orientana💗 Jest to mój must have w tym miesiącu a mam nadzieję ze zagości w mojej kosmetyczne na dłużej. Wybrałam go dzięki instagramowi czytamyetykiety  Świetnie prowadzony instagram gdzie możecie dowiedzieć się wiele na temat składu różnych produktów.

Przechodząc do samego serum kosztuje około 45 zł można go teraz spotkać w drogerii Hebe na promocji
❤przyjemna żelowa konsystencja
❤ serum błyskawicznie się wchłania nie pozostawia lepkiej powłoki cera jest rozświetlona po nałożeniu seru
❤BARDZO dobry skład wygodne opakowane(serum nakładamy pipetą,możemy dowolnie dozować sobie produkt)
❤po miesiącu stosowania widoczne wyrównanie kolorytu skóry a także wygładzenie.
Jedynym minusem jest zapach

Już koniec lata...

Lakier hybrydowy Semilac 022 MINT Koniec lata,więc postanowiłam przedstawić Wam lakier ,który zakupiłam na początku lata.Towarzyszył mi on przez całe dwa tygodnie spędzone nad Polskim morzem w Ustroniu Morskim.Dodając to zdjęcie z lakierem hybrydowym,aż mi się przykro robi,że nie mogę tam być.. Ale zacznijmy w końcu recenzje. Lakier trzeba nakładać dwa razy ze względu na to,że kolor będzie bardziej efektywniejszy i intensywniejszy.Hybryda jest oczywiście w kolorze miętowym jak sama nazwa mówi MINT. Lakier idealnie się aplikuję tzw.nie pozostawia smug,nie robią się na nim grudki od powietrza,nie rozlewa się po bokach.Cena lakieru to około 29 zł,a pojemność to 7ml. Na początku wydawało mi się to mało,ale gdy nazbierała mi się kolekcja Semilac boję się że mi życia zabraknie aż je wszystkie zużyje.Lakier utrzymuję się na paznokciu w moim przypadku około półtora tygodnia,ale zależy to oczywiście od płytki. 














Ocena: 5/5! 


Hairmilk, Ekspresowa regenerująca odżywka do włosów o normalnej strukturze

Bardzo dziękuję wizaż  za możliwość przetestowania ekspresowej regenerującej odżywki do włosów o normalnej strukturze marki nivea.

Odżywka sprawdzi się dla osób aktywnych które cenią swój czas,a potrzebują szybkiej regeneracji włosów. Odżywka jest w formie lekkiej mgiełki, którą łatwo się aplikuje dzięki atomizerowi,który się nie zacina. Zapobiega puszeniu się włosów,świetnie nawilża,nie obciąża a przy tym nadaje włosą blask, dodatkowo ułatwia rozczesywanie włosów Odżywki nie trzeba spłukiwać dla mnie jest to ogromny plus!Zapach klasyczny jak dla tej firmy taki nivejkowy Nivea zaproponowała świetny kosmetyk w bardzo przystępnej cenie.
Skład: Aqua, Cyclomethicone, C15-19 Alkane, Glycerin, Ceteareth-20, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Panthenol, Behentrimonium Chloride, Polyquaternium-16, Dimethicone, Dimethiconol, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Cetrimonium Chloride, Sodium Chloride, Dipropylene Glycol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Limonene, Citronellol, Benzy…