Balea żel do kąpieli Mango 300 ml



Gdy jestem w drogerii żel po prysznic staram się wybrać pod kątem zapachu,natomiast przy dłuższym stosowaniu zaczynam zadawać sobie podstawowe pytania: czy nie przesusza mojej skóry? czy dobrze się pieni? czy dobrze oczyszcza moją skórę? 
Balea jest marką który urzekła mnie jakiś czas temu.Ich produkty mają bardzo charakterystyczny zapach. I każda odpowiedź z poprzednio zadanych  pytań mnie satysfakcjonuje.Balsam balea nie przesusza mojej skóry,chodź ciężko mi to stwierdzić,ponieważ zawsze staram się balsamować po kąpieli  moim ulubionym mleczkiem Palmers (ale o tym w innym poście).Bardzo dobrze się pieni -zawsze staram się używać gąbki do kąpieli dzięki której zużywam mniej żelu pod prysznic:). Dodatkowo rewelacyjnie oczyszcza moja skórę a zapach mango otula moją skórę tak,że nie mam ochoty wychodzić z kąpieli. Wychodząc z prysznica nie czuję ,aby moja skóra była przesuszona,ściągnięta,podrażniona.Nie zauważyłam również jakiś zmian alergicznych.


Opis producenta:

Kremowy, delikatny żel pod prysznic o zapachu brazylijskiego mango.
Zmień codzienny prysznic w prawdziwy rytuał! Żel pod prysznic Balea swoim niesamowitym zapachem pobudzi Twoje zmysły, a skórze zapewni jedwabistą gładkość i miękkość.Żel Brazil Mango charakteryzuje się delikatną formułą, która nawilża, odświeża, pobudza i odżywia skórę.
Innowacyjna nawilżająca formuła Polyfructol skutecznie zatrzymuje wilgoć i chroni skórę przed wysuszeniem.Żel pod prysznic Brazil Mango jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji wszystkich rodzajów skóry.Przebadany dermatologicznie.Neutralne pH.


Kilka słów o opakowaniu :
Żel znajduję się w plastikowej półmiękkiej butelce  zamykanej na tzw. klik. Dzięki temu jest on szczelny i nie rozlewa się pod prysznicem .Pojemność to 300 ml,więc jest poręczny -nie za mały,nie za duży co uniemożliwia wyślizgnięcie się z rąk i  ubycie żelu pod strumieniem  wody.
Korek umożliwia szczelne zamykanie kosmetyku,więc nie musimy się martwić o dostanie się wody do środka.ATUTEM opakowania jest design! przepiękna szata graficzna,która w tym przypadku przedstawia dojrzałe soczyste mango,że mamy ochotę go zjeść oraz żywe kolory,które pobudzają nasze zmysły.

Konsystencja:
Mleczna konsystencja w kolorze pomarańczowym.Jest dość gęsty i już niewielka ilość kosmetyku pozwala na kąpiel w ogromnej ilości piany! 

Jeżeli chodzi o minusy to znalazłam tylko i wyłącznie jeden -
zapach po kąpieli utrzymuję się bardzo krótko.



Cena:7zł/300ml
Ocena:5/5 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Orchidea , Blogger