Sally Hansen Pink Punk 165

Cześć i czołem! 

Przedstawiam serdecznej widowni zasiadające swe piękne komputery -różowy lakier Sally Hansen na paznokciach!


oraz w szykownej buteleczce!



numer 165 Pink Punk ♥ ,zakupiony w Rossmanie na przecenie ;) Nawet nie wiecie jak nie mogę się powstrzymać gdy widzę promocję -49% nie dowierzam własnym oczom aż w końcu i tak ulegnę i w moim koszyku znajdzie się 20 lakierów!.Ale w końcu miałam pisać recenzje o NIM !
 ♥ Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. ♥
Kolor cudowny wystarczy jedna warstwa lakieru aby pokryć całą płytkę.Raczej nie odpryskuję ,aczkolwiek przy ciężkiej pracy niestety jak każdy lakier nie wytrzymuje napięcia ^^.Koszt lakieru to 14,99(sprawdzone na stronie rossmana) Ja zapłaciłam za niego 7,50 więc za 11,8 ml jest to na prawdę niewiele za długotrwały efekt.Jeżeli chodzi o wyschnięcie to potrzebuje on około 3-4 minut.Pędzelek dopasowuje się nie jest on zbyt wielki ,niestety wyrzuciłam opakowanie i nie mogę już zrobić zdjęcia;(

1 komentarz:

  1. Mam też te bransoletki z Yves Rocher, świetnie pasuję do wielu stylizacjo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Orchidea , Blogger