Żel myjący do twarzy Biolaven organic

Żel myjący do twarzy Biolaven organic 


zakupiony jakiś tydzień temu w aptece.Od zawsze stosowałam żel do mycia twarzy marki Yves Rocher teraz postawiłam na ten,a w przyszłości mam ochotę zakupić sobie żel do mycia twarzy marki Fitomed?Może któraś z was miała go?:)


Skład:Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Vitis Vinifera Seed Oil, Panthenol, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum.
Aqua-woda,więc nie trzeba nikomu tłumaczyć co i ja


Lauryl Glucoside (Poliglukozyd laurylowy )-delikatny detergent o charakterze niejonowym, łagodzi ewentualne drażniące działanie wywołane przez anionowe substancje powierzchniowo czynne, biodegradowalny 

Glycerin-alkohol,zwiększa transport składników aktywnych w głąb skóry

Cocamidopropyl Betaine- usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry, substancja bardzo łagodna dla skóry i błon śluzowych, łagodzi ewentualne działanie drażniące anionowych substancja powierzchniowo czynnych

Vitis Vinifera Seed Oil- olej z pestek winogron

Panthenol- prowitamina B5

Lactic Acid- substancja nawilżająca, mająca zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka, działa keratoplastycznie

Sodium Benzoate- konserwant, nie drażni skóry ani błon śluzowych, dopuszczony przez organizacje certyfikujące do stosowania w kosmetykach naturalnych

Lavandula Angustifolia Oil- olejek lawendowy 

Parfum- kompozycja zapachowa 


Patrząc na skład można mu dać 10/10 .Posiada nieagresywne,delikatne substancje myjące,przez co nadaję się do każdego typu skóry.

Żel do twarzy jest strasznie delikatny,więc według mnie nadaję się do cer wrażliwych po 1 zastosowaniu miałam dziwne wrażenie ,że lekko przesusza moja skórę.

Jego cena to około 16 zł za 150 ml.Według mnie cena powinna być o te 3-4 złote niższa,aczkolwiek nie robi mi to stasznej różnicy.

Jeżeli chodzi o konsystencje jest ona wodnista.Dużo osób zarzuca ,że jest ona zbyt wodnista i nie ma ona konsystencji żelu.Osobiście mi to nie przeszkadza,lekko się pieni,dlatego też usunięcie z twarzy jest szybkie.

Przechodząc do szaty graficznej i opakowania.Żel posiada pompkę co jest ogromnym plusem jak dla mnie,natomiast minusem jest jak zwykle nieprzezroczysta buteleczka,wiec niestety nie mam pojęcia ile zostało produktu do końca.

Ogólna ocena produktu to 8/10 

1 komentarz:

  1. Witam,

    Odezwij się do mnie mailowo mam dla ciebie dobrą wiadomość, zresztą jak odwiedzisz mojego bloga będziesz wiedzieć o co chodzi:).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Orchidea , Blogger