Konkurs Asikowy kącik

Gdy weszłam do domku tam czekała na mnie duuuża paczka,zastanawiałam się co tam jest?
otworzyłam i oto jest nagroda w konkursie zapraszam serdecznie na bloga http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/

dostałam mydełko borowinowe w kształcie serduszka<3 koszyczek,który posłuży mi na biżuterie już znalazł swoje miejsce w moim pokoju:) dwie świeczki,które są w przepięknym szkle,jedna stoi w pokoju a kolejną przeznaczyłam do przechowywania gumek do włosów oraz słoiczek.Słoiczek idealnie nada się do podróży,ponieważ jest malutki;) A teraz troszkę więcej o wiklinowym koszyczku.Wielki plus za wykonanie ręczne osobiście ja nie dałabym rady zrobić czegoś takiego:).Jest on na pewno oryginalny i wydaje mi się że zrobiony z gazet.Cała konstrukcja jest solidnie zrobiona nic nie wystaje,wiec nie musimy się bać że o coś się zaczepimy;) Dodatkowo dostałam coś słodkiego ,ale niestety już zjadłam!


ZAPRASZAM! 

Asikowe majsterkowanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Orchidea , Blogger